Wednesday, January 20, 2010

potpuri with rose

Dalam nak berjimat-jimat ni pasti ada sahaja yang tertarik hati nak membeli. sudahnya tak dapat nak berjimat dah. Rasanya sekarang ni duit banyak di habiskan dengan membeli peralatan untuk menjahit dan menyulam bagi memenuhi keinginan hobi saya. Dan paling saya tak boleh tahan ialah aktiviti mengumpul koleksi warna reben. Waaaaaaaa...masa beli tu tak ingat, bila dah bayar baru terasa macam menyesal, banyakla aku beli..huhu..

pastu baru-baru ini terbeli lagi buku bunga reben dari suzanna mustafa. Tapi berbaloi juga buku ini. dapat hasilkan satu produk dengan berpandukan pada buku ini. hehe..hasilnya saya dapat hasilkan satu bunga ros reben untuk dijadikan hiasan potpuri yang akan saya letakkan di dalam kereta. hehe..saya kongsikan gambarnya ya..enjoy..





No comments:

Post a Comment