Thursday, November 8, 2012

organza baby dress lining with satin

kali ni dapat order dari customer online untuk dress satin baby 6 months. customer order untuk anak perempuannya. dress ni sesuai untuk majlis perkahwinan or kenduri akikah or majlis hari jadi ke. nampak ekslusif kn? saya pun suka bila tengok hasilnya. setiap masa asyik belek jek dress ni sebab cantik sangat.. mula la terbayang, alangkah bagusnya jika saya ada anak perempuan pasti di buatkan satu begini..huhu..mood sedih...tapi tetap berpuas hati, at least anak org lain yang pakai walaupun bukan anak saya sendiri.

thanks sarah sebab shopping dengan miedacreatives. harap sarah berpuas hati.
kali ni customer pos kain dan saya cuma jahitkan sahaja mengikut design. and nasib baik sarah berikan saya kebebasan untuk design sendiri dress untuk anaknya. dan ini hasilnya..

rasanya mcm nk request adik beli kain mcm ni and buat satu untuk anaknya..hehe...mana bole free mina oii..beli kain aku jahitkan free untuk si sepet..  :)



 










 kebetulan ada kain satin lebih and since sarah pun request baby panties so i buatkan untuk matchkan dengan dress di atas



No comments:

Post a Comment