Wednesday, October 3, 2012

bosan

ermmmm...bosan..dah free....yeay...tapi agak lama cuba berfikir, apa yang harus saya taip. cuba menaip and delete..taip lagi..padam lagi...taip lagi..padam lagi...memikirkan ayat apa yang bagus..tapi di teruskan jugak menaip walaupun tiada idea bagi mengisi masa yang bosan ini. at least ada jugak perkembangan di blog ini. xde la menyepi untuk masa yang lama. huhu...

kaki dan tangan dah mula sakit2..kebas la..lenguh la..dah macam orang cacat jek. asyik terasa sakit. huhu..sometimes bukan buat keje pun just baring je pun dah lenguh. huhu..itulah yang saya hadapi sejak 2 tahun kebelakangan ini di sebabkan menghidap disc bulge. tak perlu saya terangkan apa itu disc bulge..anda bole tanya en.google. pasti ada jawapannya...hehehe..walaupun begitu saya masih teruskan juga menjahit di sebabkan minat..bila dah suka and leka, semua sakit2 tu di abaikan. berhenti bila dah mula terasa sakit yang amat sangat. ambil masa 10 hingga ke 20 minit berbaring untuk kurangkan rasa sakit tetapi kekadang berlanjutan hingga ke berjam2 lamanya.  MasyaAllah kuat betul dugaan yang Allah timpakan.. cuba untuk tidak merungut, ceh tipula x merungut kita kan manusia biasa..bukan apa just untuk menarik perhatian suami, bermanja-manjaan la katakan..hehe..cuba berfikiran positif yang Allah masih sayangkan aku, semoga semua kesakitan yang aku alami menjadi kafarah buat aku..mungkin banyak dosa ku..hanya Allah yang Maha Mengetahui..semoga nanti di akhirat timbangan pahala ku lebih berat dari timbangan dosaku.. amin...




No comments:

Post a Comment