Thursday, June 10, 2010

kembali lagi!!!!!!!!!

Assalamualaikum..
Apa khabar pembaca2 blog ni? hehe...lama dah blog ni tak berupdate and harap-harap masih ada pembaca yang sudi mahu menyinggah ke blog ni. Kekangan masa membuatkan blog ni terbiar tanpa sebarang cerita terbaru. ceh ayat macam formal la plak ek.. Actually, sekarang ni saya memang busy sangat tapi Alhamdulillah Allah sentiasa menghulurkan pertolongan ketika saya betul2 memerlukan. Syukur sangat2. semoga kita semua sentiasa dalam rahmat-Nya dan diberkati-Nya. Amin..

sebenarnya sepanjang ni ada je aktiviti menjahit walaupun tetap busy dengan kerja-kerja ofis, aktiviti menjahit harus di teruskan jugak..kaka.., tapi di sebabkan kekangan masa, saya lupakan hasrat untuk meng'update semuanya di sini. Alhamdulillah hari ini Allah bagi kesempatan untuk saya membuka blog ni dan mengupdate aktiviti jahitan saya.

ok let me uploading a few picture for your viewing.. :)




Yang ni di tempah oleh office mate my sister in law after they saw I'm sewing below dress. Dia pun nak tempah sebiji macam tu just change warna kain plain. Time kasih to Kak Mek sebab sudi nak tempah this dress with me.. :) hope she will read this blog too.. :)





yang ni plak for my niece and thanks to her mother sbb promote this dress to her office mate.

No comments:

Post a Comment